Sunday, August 09, 2009

Nascar 2009 Sprint Cup by HLT (FIXED VERSION)



Ezúttal egy NASCAR MOD-ot hoztam nektek.
Azért került fel az oldalra, mert kategóriájában az eddigi legjobb lett.
A MOD a 2009-es Nascar Sprint Cup csapatait tartalmazza. A versenyzők közt megtalálható a Formula-1-ből jól ismert Montoya és Speed is.
Kis gépigénye van, így akinek az alap f-1 challenge fut a gépén annak biztosan menni fog ez is. A MOD már javított változat ugyanis a megjelenés után jó pár komoly hiba felmerült melyet a készítők rögtön orvosoltak is. Ez a verzió még nem végleges ezért biztos vagyok benne, hogy a még esetlegesen felmerülő hibák is javítva lesznek. Az autók motorja hamar megfő, ezért javaslom a mechanikai hibák kikapcsolását. Senki ne lepődjön meg de, jómagam találkoztam olyan jelenséggel, hogy idő előtt kifogyott az ellenfelek üzemanyaga és ezért kiestek a versenyből. Szerintem ezzel mások is találkoznak majd egyes pályákon. Mindent egybevetve ligázásra kiválóan alkalmas és szerintem már csak kipróbálás szinten is érdemes foglalkozni vele, mert szebb jobb a Magyar előd NFM-nél.
A MOD nem igényel telepítést, és nem kell hozzá az alapjáték.

Download:

Part 1
Part 2
Part 3
Part 4
Part 5
Part 6